måndag 24 januari 2011

Extraordinär support på Binero

Binero har så attans bra support!

För ett par dagar sedan klantade jag till mig när jag skulle ändra DNS inställningar och då försvann hela domänmappen med Wordpress-installationen. Hade inte gjort några backups och det fanns inga sätt att rädda ett antal timmars arbete som jag lagt ner på siten. Då mejlade jag Binero och frågade om de händelsevis råkade ha någon backup, ska tilläggas att detta var runt 4.00 på natten, runt 10 minuter senare får jag svar att det nog ska gå och ordnas. En dag senare har de återställt allt och inget arbete gick förlorat.

Detta kanske inte låter så märkvärdigt, men det krävdes förmodligen ganska mycket insats från Binero's sida och då problemet var orsakat av mig till fullo så är det något jag vill kalla extraordinär support när man får det åtgärdat inom typ 30 timmar. Hur som helst så blev jag väldigt glad och det var mer än vad jag förväntade mig ;-)

Tack till Binero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar